تغییر چیدمان

تغییر چیدمان خونه ممکنه در وهله ی اول استرس آور بنظر برسه؛ اما اگه شروع کنید و دست به تغییر یکی از وسایل بزنید به مرور تغییر بقیه آیتم ها ساده تر میشه.

دیوار اتاق

میتونید با در نظر گرفتن فضا و سبک چیدمان خونه تون دیوار ها رو رنگ کنید و یک یا چند دیوار رو به دلخواه خودتون و با استفاده از شابلون های موجود در بازار با طرح های خاص دیزاین کنید.

تغییر چیدمان در دکوراسیون کم هزینه

وسایل رو جابجا کن

جابه جایی مبلمان به سمتی که نور طبیعی خورشید میتابه و یا سمتی که شومینه قرار داره یکی از راه های فنگ شویی فضاست. مبلمان میتونن از زاویه ای جدید کاملا متفاوت بنظر برسن و این کار هزینه ای هم نداره.

درب هارو نو کن

میتونید درب اتاق خود را عوض کنید و برای کمی تغییر درب جدید نصب کنید یا درب قدیمی خود را یک رنگ جدید بزنید. این کار باعث میشه قبل از اینکه وارد اتاق بشید احساس متفاوتی داشته باشید.

جابه جایی وسایل در دکوراسیون کم هزینه
درب نو در دکوراسیون کم هزینه

دستگیره کابینت هارو عوض کن

نصب کابینت جدید هزینه ی زیادی داره! اما میتونید با عوض کردن دستگیره کابینت و یا نصب برچسب های بین کابینت یا سنگ آنتیک دکوراسیون آشپزخونه رو متحول کنید.

سایه لامپ ها رو تغییر بدید

تعجب میکنید اگر بدونید که فقط با تغییر سایه های لامپ چقدر میتونید جلوه ی خونه و اتاقتون رو عوض کنید و زمانی که لامپ رو روشن میکنید رنگ جدیدی برای روشنایی خواهید داشت.

تغویض دستگیره در دکوراسیون کم هزینه
سایه لامپ در دکوراسیون کم هزینه